Portfolio

Onze allereerste pilot met buitenschoolse begeleiding. We trommelden studenten op van Havo de Hof en mochten gebruik maken van de schoolruimte van Team Academy. We maakten veel ideeën waar en ontdekten hier zelf dat dit echt onze drijfveer is. 
glu.jpeg
Op het Grafisch Lyceum ontwierpen we het gehele curriculum voor de laatste periode van het derde leerjaar vanuit ruimte voor eigen initiatief. Een jaar later boden we het WHY-loket aan als ondersteuning voor studenten die niet goed weten wat hun drijfveren zijn omdat we weten dat weten wat je drijft nodig is om tot eigen initiatief te komen. Op deze foto zie je hoe we in corona-tijden een WHY-loket sessie houden in een live uitzending voor studenten. 
RLA_6568.jpg
Op meerdere scholingsdagen hebben wij workshops gegeven over hoe je onderwijs kunt ontwerpen. Ieder teamlid van Kabold heeft zijn eigen specialiteit en dus ook een eigen variant van onze workshop. 
Merel Podcast.jpeg
Voor iedereen die geïnteresseerd is in onze visie en werkwijze nam Merel een podcast op met Radio Lef van Leiden Education Fieldlab. Luister hier de podcast.
Seedorf-scaled.jpeg
Het het Pieter Nieuwland College (Amsterdam) wilde in haar onderwijs ruimte maken voor jongeren met ideeën. Kabold ondersteunde met ontwerpsessies, coaching en concrete hulp bij het opzetten van hun Leerlab voor VWO+ leerlingen.
Voor het Grafisch Lyceum ontwierpen wij een real life game vol echte actie. Ondanks dat we momenteel geen grote games meer ontwerpen genieten we alsnog na van de sfeer die we toen wisten neer te zetten.  
Susancom[.jpeg
Voor het Onderwijs Netwerk Zuid ontwierpen wij een online leerlijn voor docenten die wilden leren ontwerpen vanuit de principes van een eco-systeem. Geheel corona-proof en met veel enthousiasme vanuit de deelnemers gingen zij aan de slag met 10 zelfontworpen experimenten in hun klas.